Prečo si zadovážiť farebnú linku?
Farebné linky vám pomôžu odlišiť sa od konkurencie! Fungovanie linek ponúkame za takých podmienok, že služba, ktorá bola skor výsadou iba velkých firiem je už k dispozicií naozaj každému! Teraz sú k dispozicií už s paušálom iba 15.99 EUR mesačne!
Aké sú základné typy farebných liniek?
- Zelená linka – 800 Volanie na Zelenú linku je odkiaľkoľvek z SR bezplatné, volajúci (Váš zákazník) nič neplatí, náklady platí volaný (Vy, ako prevádzkovateľ linky)
- Modrá linka – 850 Pri Modrej linke sú náklady rozdelené medzi volaného a volajúceho
Ako dlho trvá zriadenie farebej linky?
Zriadenie linky trvá zvyčajne najdlhšie jeden týždeň. Naše obchodné oddelenie vám poskytne aktuálny zoznam voľných liniek.
Príklady použitia – základná charakteristika
Zelená a Modrá linka sú ideálne prostriedky pre zvýšenie záujmu o vaše produkty alebo služby. Farebné linky sú ľahko dostupné, pomôžeme vám ako s ich správou tak aj s ich nastavením, či už sa bude jednať o veľké call-centrum, alebo trebás len presmerovanie na mobilný telefón. Akékoľvek otázky radi zodpovieme, prosím využite náš kontaktný formulár – tu.
Príklady z praxe našich zákazníkov:
Zelená linka – sieť lekární – Zelená linka bola zvolená reťazcom s farmaceutickým tovarom. Linka je využívaná klientmi pri dotazoch na produkty a služby. Číslo je uvedené na webových stránkach, v propagačných materiáloch, ale napríklad aj na účtenke – dokladu o nákupe. Zelená linka je smerovaná na call centrum, kde sú hovory obsluhované.
Modrá linka – Linka pre klientov banky – linka slúži na riešenie nastavenie služieb pre existujúcich klientov, náklady sú zdieľané medzi volaným a volajúcim. Číslo je smerované na call centrum banky, kde sú otázky riešené.
Čo potrebujem na fungovanie farebnej linky?
Stačí vám ľubovoľný IP telefón alebo brána (napr. niekterý z našej ponuky s možnostou získania zadarmo za dobitie kreditu) a pripojenie na internet. Na jednom čísle farebnej linky môžete prijímať aj desiatky súbežne príchadzajúcich volaní, v tomto prípade však budete potrebovať ešte telefónnu ústredňu, ktorá vám ponúkne všetky myslitelné nastavenia vrátane tzv. IVR (Hlasový navigačný systém), ktorý volajícúho spojí s konkrétnym oddelením vo vašej firme, bez toho aby ste potrebovali spojovateľku. Z naší ponuky je možné vybrať klasickú aj virtuálnu ústredňu, použiť však môžete samozrejme aj Vašu existujúcu IP ústredňu.
Ceny za zriadenie a fungovanie farebných liniek?
Aktivace linky z našeho rozsahu | 2000 Kč | (jednorázově) |
Aktivace linky z nepřiděleného rozsahu | 5000 Kč | (jednorázově) |
Přenesení čísla od jiného operátora | zdarma | |
Paušál standardní číslo | 199 Kč | (měsíčně) |
Paušál stříbrné číslo | 299 Kč | (měsíčně) |
Ceny za volání
Zelená linka – 800 | ||
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle: | ||
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce | 0.89 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku | 0.89 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z mobilu | 3.69 Kč | (za minutu) |
Modrá linka – 810,844 | ||
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle: | ||
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce | 0.35 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku | 0.35 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z mobilu | 0.35 Kč | (za minutu) |
Bílá linka – 840,841,842,848 | ||
Tyto částky budete platit za přijaté hovory na vašem čísle: | ||
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce | 0 Kč | |
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku | 0 Kč | |
Příchozí hovor z mobilu | 0 Kč | |
Tuto provizi vám vyplatíme ze všech příchozích hovorů: | ||
Příchozí hovor z pevné linky ve špičce: | 0.30 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z pevné linky mimo špičku: | 0.15 Kč | (za minutu) |
Příchozí hovor z mobilu | nevyplácí se |
Všetky ceny sú uvedené bez DPH 20%.
ZÁKAZNÍCKE
CENTRUM
(+421 221 201 201)