S účinnosťou od 1.3.2012 sme ukončili maloobchodný predaj hardware na slovenskom trhu, naďalej sa budeme venovať iba dodávkami veľkých riešení a internetovým službám.
Pre reklamáciu u nás zakúpeného tovaru prosím využite náš zoznam servisných stredísk:
BenQ
Helpdesk: +421 252 626 557
Servisná RMA adresa pre projektory a monitory:
asupport.sk, Servis Bratislava, Stará Vajnorská 17/A, 83104, Bratislava,tel: +421 91 17 92 034
Servis pre digitálne kamery:
Zasílajte Vaše BenQ digitálne kamery k servisu na tuto adresu:
AVION Shopping Park – Traco Computers, Ivanska cesta 16, 821 04 BratislavaTel. +421 91 76 14 601
HP
Zoznam servisných partnerov HP nájdete tu. Zvozy poskytuje napr. swisshp.sk
Toshiba
Autorizovaným servisným strediskom je swisshp.sk
TomTom
Pre zadanie opravy volajte:
+420 239 000 491
pondelok-piatok 09:00 – 16:00
Servisné stredisko TomTom poskytuje vlastný zvoz zadarmo z celého Slovenska.
Asus
Pre zadanie kliknite na: http://rma.asus.de/pick_eu/cz/
Servisné stredisko Asus poskytuje vlastný zvoz.
Acer
Stránky servisu tu.
Volejte +421 2 4920 7070
Canon
Seznam servisných stredísk naleznete tu.
Konica-Minolta
Seznam servisných stredísk naleznete tu.
Fujitsu-Siemens
Seznam servisných stredísk naleznete tu.
Lexmark
Seznam servisných stredísk naleznete tu.
Samsung
Seznam servisných stredísk naleznete tu.
Epson
Seznam servisných stredísk naleznete tu.
Genius
Servisné stredisko naleznete tu.
Pred zaslaním tovaru do servisu je potrebné sa zaregistrovať.
Servisné stredisko Genius ponúka vlastný zvoz.
FunBeat
zasílá sa do ČR
Servisné stredisko naleznete tu.
Pred zaslaním je nutné vyplniť ich reklamačný protokol, dostupný z odkazu.
Požadavky na servis:
Tovar zasielajte vždy kompletný, priložte sprievodný list s popisom chyby a kópiu nákupného dokladu. Vhodne zabaľte – originálny obal, bublinky, vonkajšie krabice – tovar nesmie byť voľne ložený.
Niektoré servisy (napr.: Asus, Toshiba, TomTom) poskytujú vlastný zvoz. Pred zaslaním tovaru do servisu odporúčame informovať sa o požiadavkách pre prijatie reklamácie. Vyžadovaný môže byť originálny záručný list alebo registrácie pred zaslaním tovaru.
Ostatné produkty neuvedené v zoznamu výrobcov výššie prosím zasielajte na adresu:
Axfone s.r.o., Reklamace, Kodaňská 46, 101 00, Praha 10, ČR