Cena 430,80 EUR (359,00 EUR bez DPH)
Hardwarová ústředna AXFONE PBX AX2330
Moderné hardwarová telefónna ústredňa spĺňajúci všetky požiadavky na prevádzku malé alebo stredné kancelárie s radom nadštandardných funkcií.
Maximálny počet klapiek: 150
Maximálny počet súbežných hovoru: 10
V cene je prvotná konfigurácie v rozsahu 3 hodin.
Technické údaje:
• CPU Intel Celeron 1,6GHz
• RAM 4GB
• HDD SATAII 250GB,
• 1x LAN port 10/100 Base-T Ethernet
• Zdroj 96W
• bezúdržbové riešenie
Súčasti systému:
Naša ústredňa je založená na OpenSource riešenie od Elastix (Asterix), využite v nej funkcie pre správu klapiek (odovzdávanie hovorov), presmerovanie hovorov, nahranie uvítacích hlášok a mnohé ďalšie. Podporuje E-mail server, FAX server a webmailového klienta.
• Hlasový automat – obsahuje funkcie digitálnej recepčnej (IVR) a automatickej spojovateľky
• Presmerovanie pri nedostupnosti, podmienené, nepodmienené a do záznamníka
• Čakacie fronty – umožňuje definovať rozšírené podmienky pre volajúcich
• Nastavenie časových podmienok, napr. pri presmerovaní podľa pracovného času
• Hlasová schránka s odoslaním odkazu do e-mailu
• Modul nahrávania hovorov, prístup cez web, ftp, ftps
• Monitor systémových prostriedkov
• Konfigurátor siete
• Správa užívateľov, skupín a ich oprávnenia
• CDR report
• Kalendár integrovaný do ústredne
• Pre komunikáciu s ext. aplikáciami je možné použiť rozhranie AMI alebo AJAM
VoIP PBX:
• podporované protokoly : SIP v2 , IAX2 , H.323 ,
• podporované kodeky : G.711 a – Law , G.711 μ – Law , G.729 , G.722 , G.723.1 , G.726 , GSM , iLBC
• Automatická spojovateľka
• Voicemail – hlasová schránka s posielaním odkazu do mailu
• Flexibilný IVR systém konfigurovateľný cez webové rozhranie
• Extension Batch Tool – dávkové vytváranie pobočiek ( klapiek ) importom z CSV súboru
• Modul nahrávania hovoru s web rozhraním pre vyhľadanie nahrávok
• Podpora videotelefonovanie
• Panel operátora . Monitorovanie činnosti ústredne cez grafické rozhranie a jednoduché presmerovanie a parkovanie hovoru spôsobom ” chyť a pretiahni ” . Ústredňa dovoľuje zaparkovaný hovor vyzdvihnúť na akékoľvek klapke . • Detailné CDR report s možnosťou filtrovania podľa dátumu , císla klapky , císla volaného , stavu hovoru . Export do CSV súboru
• Konferenčné Centrum . Umožňuje nastaviť dočasne plánované konferencie alebo statické konferenčné miestnosti pomocou webového rozhrania . Podpora nasledujúcich protokolu : SIP , IAX , H323 , MGCP , SKINNY , atď
• Billing report s možnosťou filtrovania podľa dátumu , čísla klapky , čísla volaného . Export do CSV súboru
• Report využitia/zaťaženia volacích kanálov (SIP, H.323, IAX2, Local)
• Multiple Trunk support .
• Smerovanie odchádzajúcich/prichádzajúcich hovorov podľa prefixu
• Zobrazenie čísla volajúceho
• Funkcia ” nasleduj ma ”
• Vyzváňacie skupiny telefónu
• Smerovanie volania podľa časových taríf
• Podpora volacieho oprávnení nastavením PINu
• DISA – pseudoprovoľba
• Podpora Call back
• Hudba pri čakaní (dá sa užívateľsky zmeniť)
• Hudba pri prepojení (dá sa užívateľsky zmeniť)