Hardwarová ústředna AXFONE PBX AX4230

Hardwarová ústředna AXFONE PBX AX4230

Moderná hardwarová telefónna ústredňa s radom nadštandardných funkcií, určená pre nasadenie do najnáročnejších prostredí vo veľkých firmách a call centrech.

Maximálny počet klapiek: 1000
Maximálny počet súbežných hovoru: 50
V cene je prvotná konfigurácie v rozsahu 3 hodin.

Technické údaje:

• Intel i3 3GHz
• RAM 8GB
• HDD 2x SATAII 500GB v RAIDu
• 2x LAN port 10/100 Base-T Ethernet
• Zdroj 400W
• Volné sloty pro přídavné karty

Súčasti systému:

Naša ústredňa je založená na OpenSource riešenie od Elastix (Asterix), využite v nej funkcie pre správu klapiek (odovzdávanie hovorov), presmerovanie hovorov, nahranie uvítacích hlášok a mnohé ďalšie. Podporuje E-mail server, FAX server a webmailového klienta.

• Hlasový automat – obsahuje funkcie digitálnej recepčnej (IVR) a automatickej spojovateľky
• Presmerovanie pri nedostupnosti, podmienené, nepodmienené a do záznamníka
• Čakacie fronty – umožňuje definovať rozšírené podmienky pre volajúcich
• Nastavenie časových podmienok, napr. pri presmerovaní podľa pracovného času
• Hlasová schránka s odoslaním odkazu do e-mailu
• Modul nahrávania hovorov, prístup cez web, ftp, ftps
• Monitor systémových prostriedkov
• Konfigurátor siete
• Správa užívateľov, skupín a ich oprávnenia
• CDR report
• Kalendár integrovaný do ústredne
• Pre komunikáciu s ext. aplikáciami je možné použiť rozhranie AMI alebo AJAM

VoIP PBX:

• podporované protokoly : SIP v2 , IAX2 , H.323 ,
• podporované kodeky : G.711 a – Law , G.711 μ – Law , G.729 , G.722 , G.723.1 , G.726 , GSM , iLBC
• Automatická spojovateľka
• Voicemail – hlasová schránka s posielaním odkazu do mailu
• Flexibilný IVR systém konfigurovateľný cez webové rozhranie
• Extension Batch Tool – dávkové vytváranie pobočiek ( klapiek ) importom z CSV súboru
• Modul nahrávania hovoru s web rozhraním pre vyhľadanie nahrávok
• Podpora videotelefonovanie
• Panel operátora . Monitorovanie činnosti ústredne cez grafické rozhranie a jednoduché presmerovanie a parkovanie hovoru spôsobom ” chyť a pretiahni ” . Ústredňa dovoľuje zaparkovaný hovor vyzdvihnúť na akékoľvek klapke . • Detailné CDR report s možnosťou filtrovania podľa dátumu , císla klapky , císla volaného , stavu hovoru . Export do CSV súboru
• Konferenčné Centrum . Umožňuje nastaviť dočasne plánované konferencie alebo statické konferenčné miestnosti pomocou webového rozhrania . Podpora nasledujúcich protokolu : SIP , IAX , H323 , MGCP , SKINNY , atď
• Billing report s možnosťou filtrovania podľa dátumu , čísla klapky , čísla volaného . Export do CSV súboru
• Report využitia/zaťaženia volacích kanálov (SIP, H.323, IAX2, Local)
• Multiple Trunk support .
• Smerovanie odchádzajúcich/prichádzajúcich hovorov podľa prefixu
• Zobrazenie čísla volajúceho
• Funkcia ” nasleduj ma ”
• Vyzváňacie skupiny telefónu
• Smerovanie volania podľa časových taríf
• Podpora volacieho oprávnení nastavením PINu
• DISA – pseudoprovoľba
• Podpora Call back
• Hudba pri čakaní (dá sa užívateľsky zmeniť)
• Hudba pri prepojení (dá sa užívateľsky zmeniť)
• Podpora analogových rozhraní jako FXS/FXO (PSTN/POTS)
• Podpora digitálních rozhraní jako E1/T1 přes PRI/BRI